Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rangi

Go down 
AutorWiadomość
Nicolas Vessalius
W Y M A Z Y W A C Z
Nicolas Vessalius


Liczba postów : 88
Join date : 01/07/2012

Character sheet
Funkcja: Główny Administrator; Od biedy sprawdza też KP.
Tytuł:

Rangi Empty
PisanieTemat: Rangi   Rangi EmptyPon Lip 02, 2012 3:01 pm

{ Opisy rang wciąż mogą ulec zmianie. Jeśli ktoś ma pomysł na jakaś nową rangę dla którejś z ras, bądź opis obecnych, niech wyśle do Nicolasa na PW }



Pożeracze

    1. Zmieniacz
    Przeinacza, zamienia miejscami tworzy przeciwieństwa wprowadzając tym samym istny chaos. Dzięki swym zdolnościom jest w stanie zamienić prawdziwą miłość w nienawiść; przyjaciół we wrogów; rodzinę w zbiorowisko kompletnie nieznajomych sobie ludzi. Wszystko, co w jakimś stopniu łączy się w emocjonalną kulę naszych przyzwyczajeń, jest narażone na niebezpieczeństwo. Nawet urodzony kłamca nie jest w stanie oszukać własnego serca.

    2. Wymazywacz
    Żadnego z niego remedium na nieszczęśliwą miłość czy złamane serce, gdyż sięgając po twoje wspomnienia czy emocje zabiera wszystko. Zaciskając smukłe palce na wybranej ofierze, dosłownie niszczy fragment jej osobowości, skazując go na całkowite zapomnienie. Ustrzec się przed tym zgubnym efektem może tylko jednostka, której więź jest silną i nierozerwalną, niby łańcuch wytworzony z najlepszego materiału. Niemniej, nie każdy diabeł straszny, jak go malują, prawda? Wymazywacz potrafi okazać dobre serce, co czyni go osobą odpowiednią do usunięcia brudów z przeszłości. Jedynym warunkiem jest posiadanie jakiejkolwiek wiedzy w zakresie tego, co ma ulec zniszczeniu. Informację takowe mogą zostać przekazane mową lub obrazem, jeżeli Wymazywacz był obecny na miejscu wydarzenia.

    3. Księga
    Posiada zdolność, która dla jednych jest darem, a dla innych przekleństwem czyta w myślach. Nie musi jednak utrzymywać żadnego kontaktu, wzrokowego czy fizycznego, z upatrzonym celem, aby mieć pełen dostęp do wysyłanych przez nią myślowych słów. Oczywiście, Księgi nie muszą być otwarte na otaczający ich zewsząd chór głosów, gdyż potrafią go wyciszyć lub w pełni zneutralizować by nie słyszeć nic. Pozostaje to wyłącznie kwestią odpowiadających preferencji.

    4. Przeszłości
    Nie potrzebuje twojej spowiedzi, aby móc znać tą przeszłość, a tym samym wiele sekretów, które tak usilnie w sobie chowasz. Jedno dotknięcie, delikatne muśnięcie niby skrzydła motyla wystarczy, aby odpowiednia wiedza przelała się bezpośrednio do jego umysłu. To nie będzie żaden tani film z kiepską obsadą i tragiczną muzyką, o efektach krajobrazu nie wspominając. Słowa, pieczętujące, przykre, wesołe i smutne wszystkie. Niby lity tekst z czytanej książki.

    5. Zegarowy
    Kontroluje czas, jest jego wiecznym panem. Na skinięcie jego ręki, minuty przestają płynąć, a godziny wręcz nie egzystują. Potrafi wtedy zrobić to, co zechce, jednak będąc w pewnym stopniu ograniczonym. Na wszelakie zabawy mawyłącznie 1 post, którego początek winien zawierać informację na temat zatrzymania czasu. W następnej części powinno, a nawet koniecznie musi, znajdować się opis wykonywanych czynności, a koniec wieńczyć ma ponowne wskrzeszenie czasu. Wszelkie osoby towarzyszące w momencie użycia zdolności stoją nieruchomo, będąc kompletnie niepodatnymi na to, co właśnie wyprawia Zegarowy.


Iskry

    1. Anielskie Pióro
    Jak się pewnie domyślacie, jego rola polega na leczeniu. Za równo chorób jak i złamań, zadrapań itp. Wystarczy, aby iskra dotknęła poszkodowanego. Potrafi uleczyć osobę zarażoną przez makabrycznego - zarazę.

    2. Martwe Życie
    Ożywia przedmioty. Konsekwencje podobne do ożywienia roślin. Nie rosną one, nie stają się potworami, nie słuchają się stwórcy, chyba, że jego siła perswazji zmusi taki mebel do posłuchu. Ożywione rzeczy mogą mówić i się ruszać, ale nie naginają praw fizyki, czyli nie latają, jeśli są zrobione z drewna czy stali nie mogą wyginać swojej konstrukcji.

    3. Sprecyzowany
    Może ożywiać np. tylko poduszki w zielonym kolorze, albo tylko gitary. Jego moc działa w promieniu kilometra, ponadto ożywione przedmioty się go słuchają i wykonują polecenia. Ożywić może maksymalnie 50 takich przedmiotów.

    4. Twórca Życia
    Nie ma dla nigo żadnych ograniczeń. Ta persona ma to do siebie, że za jednym dotknięciem może ożywić wszystko. Drzewa, Krzesła. Nie stanowi dlaniego nawet zwrócenie komuś życia, acz to jest proceder, który wymaga od takiego osobnika wielkiego poświęcenia, gdyż ożywiajać inną osobę oddaje jej cząstkę swej duszy. Przez co czasem się zdarza, że jest wstanie odczuwać niemal to samo co osoba, której pomógł.


Zmiennokształtni

    1. Maska
    Zdolni dzięki iluzji przesłonić prawdziwy, rzeczywisty obraz wprowadzając tym chaos na miarę prawdziwego pandemonium. W kontakcie z nimi, nie jesteś pewnym, czy stoi przed tobą wróg? Przyjaciel? Ciągła kalkulacja jedynie pożera nerwy, a poziom stresu wzrasta makabrycznie szybko, psychicznie umierasz. Nie muszą cię znać, ale muszą cię zobaczyć. Zdjęcia, przelotne spojrzenie w parku czy na ulicy i pułapka gotowa. Ich wiek owiany jest nimbem tajemnicy, więc nie możesz się pytać o zakres prawdy w tej kategorii. Maska zawsze chce być najpiękniejszą, a przez to zarówno najmłodszą, co tworzy jedynie dodatkową atrakcję tejże umiejętności.

    2. Zielony
    W kontakcie z naturą działają niby elfy czy nimfy znane Ci z ludowych wierzeń lub kultury, choć w tym przypadku są najpewniej bardziej przerażający. Ich ciała, choć fizycznie ludzkie, posiadają zdolność do nagłej, przyśpieszonej transformacji w roślinę, z którą dana persona odczuwała najmocniejszy emocjonalny kontakt. (Jeśli brzmi to trochę sentymentalnie to radzę nie brać się za romanse, w których tej receptury jest aż nadto.) Gdyby twą okrojoną wiedzę zżerała ciekawość, naprędce wyjaśnię: istoty owe dzielą swoje ciało z rośliną, z którą czują powiązanie tak mocne, jak w przypadku człowieka miłującego swoją kolekcję porcelanowych słoni. W końcu pasożytnictwo w żadnej formie nie jest zbyt dobrze przyjmowane.

    3. Futrzany
    Już na wstępnie można wspomnieć, że nie jest to pieszczotliwe imię twojego misia, a przynajmniej nie takiego, który nie jest w stanie machnięciem łapy rozłupać Ci połowy czaszki. Podchodząc bardziej poważnie do całej sprawy, należy wytłumaczyć iż Futrzani to rodzaj ludzi, których ciało, a więc tak samo tkanki, kości, jak i mięśnie są zdolne do całkowitego przerzucenia się na organizm zwierzęcia, które jest im przypisane. Może to forma odczytu gwiazd, a może jakaś wróżka zobaczyła to w fusach od herbaty nie wiadomo, ważnym jest, że takie zwierzę zachowuje w pełni ludzki rozsądek, który pomaga mu działać bardziej zorganizowanie. Najlepiej więc mniej się na baczności, jeśli będziesz chciał przygarnąć do domu zmokniętego szczeniaka. Tak, koty akurat nie wchodzą w grę, gdyż zamiana w nie jest niemożliwa. Tak, tak napisali na ulotce, przepraszamy.


    4. Przedmiotowy
    Jeśli na myśl nasuną Ci się człowiek, który pozwala dowolnie manipulować swym życiem to jesteś w błędzie. Oczywiście tylko połowicznie, gdyż chodzi tu o postać co najmniej ludzką, w całości lub tylko w połowie. Khem, Przedmiotowy to rodzaj osoby, której ciało nawykło do transformacji w różnego rodzaju rzecz, którą dostrzeże lub zapamięta. Przemiana może dotyczyć tak samo całości, jak również tylko fragmentu ciała, co nie czyni go tak niewyobrażalnie niemożliwym do spotkania, jak to się mogło zdawać. Zalecamy jednak przyglądać się większości krzeseł czy stołków, bo nigdy nie domyślisz się, że to czyjaś głowa lub plecy. Chyba nie było by miło znaleźć się na ich miejscu, prawda?


Magicy


    1. Stwórca
    W żadnym wypadku nie jest to postać religijna, ani również uważana za część plemiennego kultu. Jest to raczej typ wędrowca, który na dłuższy czas nie potrafi odnaleźć odpowiedniego dla siebie miejsca, co czyni go tak samo wolnym, jak wiatr czy chmury sunące po niebie. Nie jest jednak jednostką bezczynną, gdyż oferuje swoje usługi napotkanym cyrkowcom, jak również wtajemniczonym, ludzkim klientom, którzy zawsze opowiedzą mu co nieco, aby zaspokoić nigdy nienasyconą ciekawość. Dodatkowo potrafi stworzyć coś z niczego, jednak nie produkuje taśmowo niczym jakaś maszyna. Częstotliwość użycia tej zdolności wynosi raz na dzień, co czyni jego dar cennym i niezwykle wyczekiwanym. Może następnym razem tobie uda się dostać to, czego najbardziej pragniesz?


    2. Czarodziej
    Jeśli zdajesz sobie sprawę z istnienia Harrego Pottera, a Hogwart czy Ministerstwo Magii są dla ciebie niby chleb powszedni to po co chcesz wiedzieć więcej? Ten oto Magik, zwany czasami Szarlatanem czy też innym, diabelskim wytworem, nie prezentuje się na ulicy w szatach i na pewno nie ma długiej brody. Posiada jednak Księgę Czarów, przedmiot, którego karty zapisane są w przeróżnych językach, co czyni treść niezwykle niebezpieczną, gdyż pospolity człowiek nie zrozumie jej przekazu więc działania. Nie posługuje się różdżka i na pewno mało zrzędzi, jednak jest czymś nieprzewidywalnym. Raczej nie należy bawić się przy nim zapałkami.


    3. Profesjonalista
    Ktoś, kto dla wiwatów publiczności, ich uciechy i powszechnego rozradowania jest w stanie stworzyć widowisko nie do przebicia. Dzięki swej 'nieśmiertelności' jest zdolny przeciąć się na pół, przebić nożem, wykręcić w różne strony, a nawet utopić, co sprawi, że na sali wybuchnie wrzawa godna mistrzów euro. Jest tworem, który urodził się po to, by grać, choć scena niewątpliwie jest inną niż ta w teatrze. Wszyscy rasowcy tej kategorii nie są zdolni do czynienia innego zawodu niż praca w cyrku, a ukrócić ich los może jedynie starość.



Kolorowi

    1. Figurowy As
    Hm, czy tu przypadkiem nie było krzesło? Skąd nagle się wzięła lodówka? Ale to tylko jeden z małych talencików figur, które mogą zamieniać wszystkie przedmioty martwe ze sobą miejscami, bądź też na większą odległość. Szkopuł tylko polega na tym, że nie mogą tego robić z ludźmi i zwierzętami. Ale nawet bez takich umiejętności potrafią - i często czynią takowe psikusy - sprawiać istne kłopoty, będąc przy tym niewinnymi.

    2. Kalejdoskop Kolorów
    Zielona skóra? Kolory zwierzak? Proszę bardzo! Te istotki nie mają większego problemy z tym, aby wszystkiego czego tylko chcą zmienić kolor. Nie ważne czy to czyjaś twarz, żywe zwierze, czy nawet martwy przedmiot. Każdy kto obcuje z kolorowym nie powinien się zdziwić jak nagle obudzi się z całkiem innych kolorach niż naturalnie. Istny kalejdoskop barw.

    3. Cukierkowa Słodycz
    Kto z nas nie lubi słodyczy? Każdy czasem musi podładować nieco poziom cukru. Niejednokrotnie przychodzi nam ochota na coś słodkiego w najmniej oczekiwanym momencie i co teraz? Nie zawsze chce nam się ruszać do sklepi, aby coś kupić i nie trzeba! Cukierkowa Słodycz, może wszystko jeśli tylko ze chce, za jednym dotknięciem zmienić w coś słodkiego. Działa to na wszystkim prócz istot żywych. Przemiany nie da się odwrócić.



Makabryczni

    1. Śmiertelna Zaraza
    Wszędzie gdzie się pojawi ciągnie za sobą choroby, o zwielokrotnionej sile. Normalnie na większość dawno wynaleziono lekarstwo, ale kiedy zostaniesz zarażony przez Makabrycznego, nie ma dla ciebie ratunku. Jego moc nie działa na makabrycznych ani na iskrę nekromantę i iskrę lekarza.

    2. Subtelny Kat
    Po co brudzić sobie ręce nie potrzebną krwią i innymi śmieciami, skoro można wykończyć swoją ofiarą w bardziej cywilizowany sposób przy akompaniamencie jej wrzasków i błagań, o poprzestanie tortur. Osobnik ten może wkraść się do czyjegoś umysłu, wysyłając przerażające obrazy tortur, sprawiając, iż ofiara uwierzy w nie, będąc czuć te wszystkie obrażenia jakby działy się w rzeczywistości.

    3. Burzyciel Życia
    Sianie zamętu i chaosu dookoła jest głównym celem tegoż to osobnika. Nie ma w sobie za grosz poszanowania dla otoczenia, oraz litości, gdy niszczy kolejne miasta zrównując je z ziemią. Jeśli tylko chce, wystarczy, że tupnie nogą, a potężne trzęsienie ziemi zniszczy budynek przed nim, powali drzewa bądź przeciwnika. Wszędzie, gdzie się znajdzie pozostawia po sobie tylko zgniliznę oraz odór śmierci.

    4. Złodziej Eudajmonii
    Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do życia, masz w sobie duże pokłady szczęścia, radości i ciepła, lepiej omijaj tego makabrycznego szerokim łukiem. On karmi się tym wszystkim, niczym najlepszym posiłkiem w 5 gwiazdkowej restauracji. Nic nie da skrywanie się za ponurą maską, on umie wyczuć czyjeś szczęście na kilometr. Wysysa je wtedy, pozostawiając tylko szarość, obojętność, brak jakiejkolwiek chęci do życia.


Tkacze Iluzji

    1. Najskrytsze Marzenie
    Każdy posiada coś, czego pragnie, ale czego nie może mieć. Mogą być to rzeczy tak ulotne jak kariera czy pieniądze, lecz również coś tak trwałego jak dostrzeżony na wystawie przedmiot czy znaleziony na wędrówce kwiat. Iluzjonista staje się właśnie tym, czego chcesz, choć najpewniej nie dosłownie. Jest on w stanie w postaci sennej mary zmusić umysł do zatopienia się w pragnieniach, tym samym osłabiając czujność. Ofiara jest wtedy podatna na atak przez okres trzech postów, a każda chęć obrony sprawia jej wyłącznie ból.

    2. Piekielny Koszmar
    „Znam twoje lęki i wiem jak je wykorzystać„ - najpewniej to usłyszysz, jak słowa przywitania. Jest to swoiste przeciwieństwo Najskrytszego Marzenia i choć działa podobnie jak ono, różni się. Jego iluzje nie wpływają na umysł tylko w postaci obrazów, lecz również materializują się, jako prawdziwe zdobyte tam obrażenia. W takiej pułapce jesteś w stanie umrzeć, jednak zdarza się to niezwykle rzadko. Działanie tej mocy jest ograniczone trzema postami, niemniej nie jesteś w stanie się jej oprzeć.

    3. Bajkowa Iluzja
    Autorzy bajek zawsze bawią nas stworzonym, wyimaginowanym światem, do którego zło nie ma miejsca. Przedzierając się przez kolejne karty ksiąg nie jesteśmy zdegustowani, nie wydaje nam się to nierealne. Cukierkowy, przepełniony słodyczą świat bawi nas, pociesza i karmi mądrościami, którymi później dzielimy się w życiu. Co jeśli jednak trafisz tam naprawdę? Czy otrzymasz pomoc od siedmiu krasnoludków jak Królewna Śnieżka? Czy gubiąc pantofelek będziesz mieć szanse na odnalezienie księcia? Nie. Te wszystkie imaginacje, ta cała farsa to jedynie atak na twój umysł i oczy, istna halucynacja. Moc tego osobnika skupia się na sparaliżowaniu ciała przeciwnika za pomocą obrazów dających wątpliwe poczucie bezpieczeństwa. Jest to proces, który trwa aż cztery posty, jednak silną wolą możemy przełamać przynajmniej część tej gry, jednak już osłabieni.

    4. Złudny Tancerz
    „Iluzjo graj, graj, graj i tańcz! Poruszaj serca i otępiaj zmysły, pozostawiając w mych wrogach jedynie cień dawnych osobowości, niczym w skorupach.” Tak właśnie działa ktoś, kto żyje nieuchwytny jak wiatr. Nigdy przed atakiem nie dostrzeżesz tego rodzaju przeciwnika, gdyż zawsze pozostanie on w jakiś sposób dla ciebie niedostępny. Jego bronią jest dźwięk. Za pomocą odpowiednio granych nut potrafi zmusić twoją świadomość do pogrążenia się w trans. Odcinasz się od świata, dryfujesz. Jest to rodzaj kontroli, który pozwala Tkaczowi na wykonywanie rzeczy wcześniej mu niedostępnych. Jest to trudna sztuka, jednak wprawieni w nią potrafią kontrolować ofiary przez okres 4 postów.

Słodkie Przytulanki

    1. Wesoły Niedźwiadek
    Jego bronią jest humor i uśmiech, który sprzedaje każdej napotkanej osobie. Jest nienaturalnym optymistą, a jego śmiech powoduje prawdziwą reakcję łańcuchową. Zwykle nie ujawnia swych zamiarów otwarcie, woli z początku przyczaić się i wybadać grunt, aby procent jego ataku znacznie wzrósł. Dzierżoną przez niego mocą jest możliwość sprowadzenia na ofiarę uczucia podobnego do łaskotek, które skutecznie rozpraszają i dekoncentrują delikwenta. Choć jednostka jest świadoma i tak nie potrafi zdziałać za wiele przez okres trzech postów.

    2. Dostojny Wilk
    Od jego postawy bije elegancja i ogłada, a sposób w jaki mówi potrafi oczarować najbardziej wybredną z dam. Nigdy nie atakuje mężczyzn, gdyż jego czar na nich nie działa, co jednak skrupulatnie wykorzystuje wśród młodych, niewinnych panienek. Największa część jego uroku skupia się w gestach, którymi potrafi przekazać znacznie więcej i znacznie wyraźniej, niż sam by chciał. Jego bronią jest jednak mowa. Potok słów, który przelewa się przez jego usta działa niczym hipnoza, powodując, że ofiara staje się niewrażliwa na otaczający świat. Nikną dźwięki i barwy, a nawet i sam Wilk, przez co możliwe jest odczucie osamotnienia. Proces ten trwa cztery posty.

    3. Psotny Jeż
    Choć nie wszystkie psikusy i żarty są złe, te najzwyczajniej mają taki właśnie wydźwięk. Choć Jeż nigdy nie stara się kogoś skrzywdzić świadomie, zawsze wszystko toczy się nie po jego myśli. Działa gwałtownie niczym burza, choć w jego krokach widać organizację i rozwagę. Nigdy nie atakuje na oślep i bez przygotowania, starając się wyeliminować możliwe przeszkody już na początku. Jego zdolnością jest zabawa w chowanego! Jeśli go znajdziesz, prawdopodobnie przeżyjesz, jeśli nie – marny twój los. To Jeż tworzy uniwersum, w którym gracie, a zwykle jest to miejsce, z którego sam nie możesz wyjść. Wołanie o pomoc również na nic się nie zda, gdyż w tej iluzji jesteś sam. Całość trwa cztery posty.

    4. Niegrzeczny Lis
    Choć znany swe swej chytrości, potrafi powstrzymać swe łapki dla szczytniejszych celów. Szerzy obłudę i kłamstwo, namawiając Cię do rzeczy, których wcześniej byś nie zrobił. Może być to zarówno kradzież jak i mord, co wypadnie na ciebie? Jest to rodzaj swoistej ruletki, w której trafić możesz źle albo gorzej, gdyż nie ma w niej pozytywnych dla ciebie konsekwencji. Uważaj więc z kim grasz, bo łatwo możesz przegrać. Jego zdolnością jest zmiana zachowań. Z kogoś przykładnego może zrobić rozbójnika, a z prawdziwego bandziora – miłego chłopca. Całość trwa jednak tylko trzy posty.


Żywiołaki


[list]Żywiołak;
Jak było wspomniane, żywiołaki to uosobienie jednego z żywiołów. Mogą używać swego żywiołu, kiedy tylko chcą bez żadnych konsekwencji, jednakże szkopuł należy do tego, iż w pobliżu musi być jakiś źródło, które pozwoli im zapoczątkować użycie swego żywiołu. Każdy z żywiołaków jest odporny na swój żywioł.
    Ogień - Może manipulować ogniem w sposób, jaki tylko zechce. Dwa razy w tygodniu może cały się zmienił w płomienie. Przemiana ta trwa zaledwie 3 posty. Temperatura jego ciała zawsze jest na wysokim poziomie.
    Woda - Jest wyjątkowo niebezpieczna, jeśli tylko wiemy jak ją odpowiednio używać. Żywiołak wody dodatkowo może zmieniać stan skupienia wody na lód, co dodaje mu przewagi nad innymi. Podobnie jak Żywiołak ognia, może przemienić się w postać ciekła jedynie na trzy posty.
    Ziemia – I niemalże wszystko, co do niej podlega; kamienie, drzewa, rośliny. Wytworzenie potężnego trzęsienia ziemi nie jest dla tego osobnika żadnym problemem. Dodatkowo może on manipulować wszelaką roślinnością.
    Powietrze – Potrafi znieść swego przeciwnika jednym podmuchem, które niekontrolowane może zamienić się w niszczące tornado. Może wytwarzać, bądź też zatrzymywać podmuchy wiatry w zależności od swej woli.
    Stal – ciało tego osobnika jest niemalże niezniszczalne, po, mimo iż wygląda na całkiem normalne w dotyku jest zimne i twarde jakby stworzone z najlepszego stopu żelaza. Ataki bronią, czy ręczne z pewnością nie wywołają u niego pożądanego efektu. W dodatku posiada on siłę zdolną do łamania najtwardszego ogniwa.
    Śmierć –Niezwykle rzadko spotykana i trudna do opanowania umiejętność. Żywiołaki Śmierci, nie mają prostego życia. Nie są wstanie do końca zapanować nad tym żywiołem, przez co w chwili lekkiej złości bądź radości mogą nawet nieumyślnie spowodować czyiś zgon. Wystarczy jedno ich tchnienie, aby ofiary padały niczym muchy.


Kotołaki

    1. Niesforny Kociak
    Choć zachowuje się dziecinnie, potrafi być niezwykle niebezpiecznym przeciwnikiem. Jego pazurki są ostre, a ząbki tak samo łatwo drażnią skórę, jak potężne szczęki rekina. Z początku jednak oczaruje cię niewinność w oczach i zachowaniu, przez co staniesz się wręcz urzeczony. Czy jednak warto wierzyć w obraz tak swojski, tak nieprawdziwy? Dzięki temu, Kociak jest w stanie dosłownie wejść ci na głowę! Jego moc opiera się na przejęciu władzy nad czyimś sercem, przez co dostanie wszystko, co będzie chciał. Jeśli masz dom i oszczędności – możesz się tylko pożegnać. Trwa to nie dłużej niż trzy posty.

    2. Futerkowy Demon
    Jest to osobnik, który aż kipi od zawartej w sobie energii, której spożytkowanie prawie nigdy mu nie wychodzi. Zawsze ma chęć na nowe rzeczy i przygody, a jeśli uda mu się w to wciągnąć kilka przypadkowych osób, staje się jeszcze bardziej chętny do działania. Nie potrafisz oprzeć się tej pozytywnej osobowości, gdyż w tej nutce szaleństwa łatwo dostrzec cień zrozumienia, który dotyczy właśnie ciebie. Wydaje ci się, że jest on osobą, która dobrze cię zna, jednocześnie nie znając wcale. Jego bronią jest blef. Wmówi ci to, co nie jest i nigdy nie było prawdą, w tym samym czasie przygotowując skuteczną pułapkę. Nie jest wytwornym mówcą, jednak sposób, w jaki kłamie jest nie do podrobienia. Całość trwa wyłącznie trzy posty.

    3. Zazdrosny Diabeł
    Jego poczucie dominacji oraz obezwładniający egoizm sprawiają, że gdy tylko pochwyci w swoje pazurki upatrzoną zdobycz, nie ma szans, aby ją wypuścił. Jest niczym kolekcjoner, który pieczołowicie roztacza swą opiekę nad ukochanym zbiorem, jednak wszystkich natrętów czy możliwych złodziei odstrasza na kilometr. Nie pozwoli na to, aby ktokolwiek położył swoje brudne łapy na tych świętościach. Jego bronią jest Intuicja, dzięki której potrafi rozgryźć czające się w ofierze emocję. Za pomocą kontaktu wzrokowego skupia uwagę osobnika na sobie, nie pozwalając mu wyrwać się spod jego wpływu na okres czterech postów. Nie ukryjesz przed nim swych prawdziwych intencji, gdyż każdy jest po prostu książką mniej lub bardziej wyjątkową.

    4. Pożeracz Myszy
    Jego instynkt łowiecki jest charakterystyczną cechą, która odróżnia go od wielu innych odmian Kotołaków. Potrafi wyśledzić interesującą go ofiarę na każdym terenie, jak również zwabić na własne terytorium za pomocą stworzonej przez siebie wersji Kotka i Myszki. Przed ostatecznym starciem nie dostrzeżesz nawet strzępka ogona, gdyż naturalny sposób kamuflowania się w każdym środowisku jest jedną z jego niezawodnych sztuczek. Czym atakuje? Strachem. Długotrwała gonitwa przed nieznanym wrogiem potrafi rozerwać nawet najtwardszą psychikę. Nerwy łatwo zburzyć, a dla wytrawnego łowcy nie jest to wielkim problemem. Przemawiając do ciebie bez ujawniania się, wytwarza tajemnice. A ludzie przecież boją się tego, czego nie potrafią dostrzec. Całość trwa cztery posty.

Ludzie

[size=10]
    Ludzie mają ten przywilej, że mogą sami w karcie stworzyć swoją postać, którą dostaną. Warunek jest jednakże taki, że nie może być to ranga magiczna.
/size]
Powrót do góry Go down
https://lawcircus.forumpolish.com
 
Rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zajęte rangi

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: Kompendium-
Skocz do: