Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin eventów

Go down 
AutorWiadomość
Nicolas Vessalius
W Y M A Z Y W A C Z
Nicolas Vessalius


Liczba postów : 88
Join date : 01/07/2012

Character sheet
Funkcja: Główny Administrator; Od biedy sprawdza też KP.
Tytuł:

Regulamin eventów Empty
PisanieTemat: Regulamin eventów   Regulamin eventów EmptyPon Lip 02, 2012 5:39 pm

    1. Eventy bezpośrednio podlegają Regulaminowi Głównemu naszego forum, dlatego też zabronione jest zabijanie innych postaci, czy pisanie za krótkich postów.
    Jedyne ustępstwo w tym punkcie: można jednocześnie brać udział w evencie i pisać na fabule.
    2. Wymyślić oraz zorganizować temat może każdy użytkownik. Gdy wpadnie się już na genialny pomysł, wystarczy go dokładnie opisać, podać wymagania co do uczestniczących oraz podesłać jednemu z Administratorów. Ten zajmie się resztą.
    3. Prowadzić event mogą jedynie Mistrzowie Gry. Uczestnicy nie mają do tego najmniejszego prawa.
    4. Wydarzenia w evencie nie będą podlegać grze fabularnej. Owszem, postaci mogą pamiętać wydarzenia z misji, jednak nie mają prawa zabierać pamiątek z danego miejsca (chyba że Administrator wyrazi na to zgodę).
    5. Jeśli nikt, albo mała ilość osób zgłosi się do eventu, zostanie on przeniesiony do archiwum w ciągu dwóch tygodni od złożenia oficjalnej propozycji.
    6. Jeżeli jeden z uczestników nie odpisze w ciągu dwóch dni bez podania powodu nieobecności, czy braku odpisu, reszta uczestników ma prawo pominąć go w kolejce. Mistrz Gry ma wtedy prawo kierować nieobecną postacią.
Powrót do góry Go down
https://lawcircus.forumpolish.com
 
Regulamin eventów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: Informacje-
Skocz do: